INTERNET ZÁBAVA A PRÁCA BUDÚCNOSTI

Aký bude rok 2023

30.12.2022 16:17

Aký bude rok 2023

 
Be so happy that, when other people look at you, they become happy too.
Budte tak šťastný, že keď sa na vás pozrú ostatní ľudia, stanú sa tiež šťastnými.
 
Nuž aký teda bude tento rok. 
Podľa mňa prelomový. Nemám síce kryštálovú guľu, ale že je toho už priveľa je jasné už čoraz viac ľuďom. Verím že prichádza zmena. A to hlavne v nás ľuďoch. Ale to sú len také moje úvahy. 
 
Pre mňa osobne je to rok keď dosiahnem 66 a čoraz viac si uvedomujem aký je to zázrak žiť v tejto dobe. Svetovú situáciu nechcem rozoberať, je to zbytočné keďže verím že všetko sa na dobre obráti. TU a TU
 
Ľudia ako je pán Junicky, a viem že takých je viac, nám ukazujú že všetko sa dá. Môžeme žiť v takých podmienkach o ktorých sa nám predtým ani nesnívalo. Prvýkrát som sa  s jeho prácou stretol ešte na základnej škole. Dobrých 50 rokov späť. Pripomínal mi vtedy môjho obľúbeného autora pána J Verneho.  
Rozdiel medzi nimi je ale veľký pretože pán Junicky dokáže svoje vízie aj realizovať. Je to vedec konštruktér, inžinier, jedným slovom génius našej doby. A to je jeho strunová doprava iba jedným, prvým z jeho realizujúcich sa plánov.
 
Viem si celkom dobre predstaviť aký budú po čase sklamaný niektorí ľudia že nevedeli o tejto príležitosti. Ale vôbec si neviem predstaviť ako sa budú cítiť tí ktorí o tom vedeli a nezúčastnili sa.  TU 

 

© 2014 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarmaWebnode